ideacc.pl

ideacc.pl – biznes, finanse, praca

Bramy pneumatyczne
Marketing

Bramy pneumatyczne – co warto wiedzieć o tych nośnikach reklamy?

Spośród wielu nośników reklamy zewnętrznej to właśnie bramy pneumatyczne prezentują się szczególnie interesująco. Nie jest to oczywiście reklama, którą można stosować wszędzie i przy każdej okazji, ale jeśli Twoja firma regularnie promuje się podczas różnego rodzaju imprez plenerowych, to poważnie weź pod uwagę właśnie tę propozycję. Co warto wiedzieć o bramach pneumatycznych? Jakie są ich najważniejsze zalety? Wreszcie – komu można polecić zainwestowanie w ten efektowny nośnik reklamy outdoorowej? Zapraszamy do lektury naszego artykułu.

Czym dokładnie są bramy pneumatyczne?

Bramy pneumatyczne to wielkoformatowe nośniki reklamy, zaliczane do tej samej kategorii, co popularne balony pneumatyczne. Są natomiast znacznie rzadziej spotykane w przestrzeni publicznej, co należy zapisać na plus z punktu widzenia przedsiębiorców, którzy szukają oryginalnego sposobu na wypromowanie swojej marki.

Bramę pneumatyczną mocuje się do podłoża przy pomocy śledzi i linek, a następnie uruchamia wbudowany kompresor – pompowanie odbywa się automatycznie. Z uwagi na niewielki rozmiar złożonej bramy jest to nośnik mobilny – można go przenosić między poszczególnymi miejscami ekspozycji, z czym poradzi sobie nawet jedna osoba.

Jak przystało na wielkoformatowy nośnik reklamy brama pneumatyczna jest bardzo skuteczna pod względem prezentowania umieszczonych na niej treści. Najczęściej są to komunikaty stricte marketingowe, elementy identyfikacji wizualnej marki, ale też np. powitanie uczestników imprezy czy hasło nawiązujące do tematu danego wydarzenia (jubileusz, święto etc.).

Miejsca ekspozycji bram pneumatycznych

Bramy pneumatyczne są na tyle uniwersalnymi nośnikami reklamy, że z powodzeniem można je wykorzystywać zarówno w przestrzeni zewnętrznej, jak i wewnątrz obiektów. Zdecydowanie najczęściej widuje się je podczas różnego rodzaju imprez sportowych: wyścigów kolarskich, maratonów, zawodów triathlonowych etc.

W przypadku takich imprez bramy pneumatyczne umieszcza się zwykle na starcie i mecie. Dzięki temu logotypy sponsorów wydarzenia są doskonale widoczne dla widzów oglądających transmisję w telewizji, jak również dla największej grupy kibiców na miejscu.

Inne pomysły na wyeksponowanie bramy pneumatycznej wymieniamy poniżej:

  • koncert plenerowy,
  • festyn rodzinny,
  • piknik firmowy,
  • uroczysta gala (brama będzie witać gości wydarzenia przed wejściem na teren imprezy),
  • mecz/koncert w hali,
  • impreza branżowa, jak targi, konferencja, spotkanie networkingowe etc.

Zalety bram pneumatycznych

Najważniejszą zaletą tych nośników reklamy jest oczywiście ich doskonała widoczność. Właśnie dlatego bramy pneumatyczne najczęściej wykorzystuje się podczas imprez plenerowych z udziałem dużej liczby osób – uczestnicy wydarzenia mogą bez problemu dostrzec zarówno samą bramę, jak i umieszczone na niej komunikaty marketingowe.

Niewątpliwą zaletą bram pneumatycznych jest duża powierzchnia zadruku. Dzięki temu można stworzyć nawet zaawansowany, rozbudowany projekt graficzny i umieścić na materiale atrakcyjny komunikat skierowany do potencjalnych klientów promowanej marki.

Ważnym argumentem przemawiającym za zainwestowaniem w bramę pneumatyczną jest również wszechstronność i mobilność nośnika. Dzięki temu przedsiębiorca, który dysponuje ograniczonym budżetem, może zdecydować się na jeden nośnik reklamy zewnętrznej i wykorzystywać go przy okazji różnych akcji specjalnych. Na co dzień natomiast taka brama może zdobić i oznaczać wejście do siedziby przedsiębiorstwa, co przełoży się na zwiększenie jej widoczności.

Jak widać bramy pneumatyczne mają kilka mocnych zalet, co też tłumaczy, dlaczego budzą coraz większe zainteresowanie wśród firm szukających dla siebie atrakcyjnych i przede wszystkim skutecznych nośników reklamy.

Gdzie zamówisz bramę pneumatyczną dla Twojej firmy?

Zdecydowanie najkorzystniejszą opcją jest zakup bramy bezpośrednio od producenta. Nie tylko gwarantuje to atrakcyjną cenę, ale również perfekcyjne dopasowanie wyglądu bramy do indywidualnych potrzeb przedsiębiorcy .

Jednym z najbardziej renomowanych producentów bram pneumatycznych jest Grupa Luxpol. W ofercie tej firmy znajdziesz bramy łamane, proste oraz łukowe, dostępne w szerokim wyborze wariantów wymiarowych i kolorystycznych. Co ważne, Grupa Luxpol oferuje kompleksowe wykonawstwo, wraz z usługą druku wielkoformatowego – bramy pneumatyczne są zadrukowywane metodą solwentową lub sublimacyjną, w technologii full colour (powierzchnia zadruku wynosi do 100%). Standardowy czas realizacji to tylko do 3 dni roboczych.

Warto dodać, że bramy pneumatyczne od Grupy Luxpol są gotowe do montażu – producent dodaje kompresor, linki, śledzie, a nawet młotek (całość zostanie zapakowana w praktyczną torbę podróżną). Na liście opcji znajdują się np. płozy czy oświetlenie LED. Pozostałe szczegóły sprawdzisz na stronie internetowej https://grupaluxpol.pl.